KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

weekly crew summary

English translation: tygodniowe podsumowanie zespołu


16:50 Mar 20, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: weekly crew summary
any ideas?
AlD
English translation:tygodniowe podsumowanie zespołu
Explanation:
OR
cotygodniowe podsumowanie pracy zespołu
Selected response from:

leff
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4tygodniowe podsumowanie zespołu
leff
4tygodniowa ocena pracy zespoluxxxwojtekl


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
tygodniowe podsumowanie zespołu


Explanation:
OR
cotygodniowe podsumowanie pracy zespołu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota
12 mins

agree  maciejm: or "zalogi/obsady"np. samolotu/okretu/karetki - hard without more context
2 hrs

agree  xxxwojtekl
12 hrs

agree  anglista: ..wyników zespołu itd. jak maciejm
18 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tygodniowa ocena pracy zespolu


Explanation:
oczywiscie tylo w wypadku jesli chodzi o ocene dzialan.

xxxwojtekl
PRO pts in pair: 12