KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

sięgacz

English translation: branch collector


18:41 May 10, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: sięgacz
budowę kanalizacji sanitarnej na terenie X i Y ? kolektory grawitacyjne do pompowni ¶cieków (główne, sięgacze i przył±cza) oraz kolektory ci¶nieniowe z pompowni na oczyszczalnię ¶cieków KWK ABC w Z,
big_fish
English translation:branch collector
Explanation:
jak np. tu:
"pipeline between the main collector line in the City of Tijuana, Baja California and a branch collector line of the San Diego Metropolitan Sewage System."

Zgaduję, że chodzi właśnie o to, bo na razie zyskałem pewność, że istnieje 'sięgacz' w budownictwie (kamień układany w poprzek muru na całą jego grubość, wzmacniający mur), 'sięgacz' w drogownictwie (dojazd do drogi np. z posesji) no i ten nieszczęsny sięgacz kanalizacyjny.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2branch collector
leff
1access (?)Jacek Krankowski


Discussion entries: 1





  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
access (?)


Explanation:
Ja znam to slowo w znaczeniu "access road", tj. dojazd, podjazd, uliczka dojazdowa, dojscie

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633

23 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
branch collector


Explanation:
jak np. tu:
"pipeline between the main collector line in the City of Tijuana, Baja California and a branch collector line of the San Diego Metropolitan Sewage System."

Zgaduję, że chodzi właśnie o to, bo na razie zyskałem pewność, że istnieje 'sięgacz' w budownictwie (kamień układany w poprzek muru na całą jego grubość, wzmacniający mur), 'sięgacz' w drogownictwie (dojazd do drogi np. z posesji) no i ten nieszczęsny sięgacz kanalizacyjny.



    Reference: http://www.ibwc.state.gov/MISC/SANDPAGE/body_background.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239
Grading comment
Dzięki,
Krzysztof