KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

Kineta

English translation: inspection chamber base unit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kineta
English translation:inspection chamber base unit
Entered by: big_fish

21:54 May 11, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: Kineta
Kineta powinna posiadać specjalnie uformowane w trakcie procesu produkcyjnego dno, ze spadkiem 1:1,5%, co gwarantuje dobrą charakterystykę hydrauliczną. Część zastosowanych studzienek została wydana jako studzienki wykonywane na zamówienie (wg specyfikacji studzienek – specyfikacja techniczna). Ponadto do pionowej rury centralnej w części studzienek (powyżej kinety) zostaną wykonane tzw. wejścia in-situ (wg specyfikacji studzienek oraz profili podłużnych).
big_fish
inspection chamber base unit
Explanation:
kineta = podstawa studzienki połączona z rurociągiem

Link #1 przedstawia dokładnie knetę (z ilustracjami)

Link #2 (również z ilustracjami) równie dokładnie ukazuje 'inspection chamber base unit' (i wiele innych elementów kanalizacji)
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki!
Bardzo ciekawy link # 2.
W sumie obie propozycje ok, ale Ľródła, przy braku czasu i nadmiaru tekstu i problemów sa nieocenione.
Pozdrawiam,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inspection chamber base unit
leff
4access junctionMiroslaw Owinski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
access junction


Explanation:
access junction

Miroslaw Owinski
PRO pts in pair: 26

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: Bo? Mamy wierzyć na słowo, tak bez słowa wyjaśnienia?
6 hrs
  -> Z tekstu oryginalnego nie wynika, ze chodzi o studzienke inspekcyjna (insection chamber). Bardziej ogolne okreslenie najnizszej czesci studzienki to "access junction". Zapraszam do przestudiowania linku: http://www.pavingexpert.com/drain04.htm

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inspection chamber base unit


Explanation:
kineta = podstawa studzienki połączona z rurociągiem

Link #1 przedstawia dokładnie knetę (z ilustracjami)

Link #2 (również z ilustracjami) równie dokładnie ukazuje 'inspection chamber base unit' (i wiele innych elementów kanalizacji)


    Reference: http://www.mabo.com.pl/stud3.html
    Reference: http://www.pavingexpert.com/drain05.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239
Grading comment
Dzięki!
Bardzo ciekawy link # 2.
W sumie obie propozycje ok, ale Ľródła, przy braku czasu i nadmiaru tekstu i problemów sa nieocenione.
Pozdrawiam,
Krzysztof