KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

motopompa

English translation: motor pump


10:56 May 12, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: motopompa
przepompowywane przy użyciu moto-pompy
i to raczej nie będzie fire-engine jak w słowniku
big_fish
English translation:motor pump
Explanation:
+800 hits
Selected response from:

xxxTanuki
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2motor pumpxxxTanuki
4 +1Motor-driven pumpWitold
4motor pump
Andrzej Lejman
3power pumppidzej


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Motor-driven pump


Explanation:
Pompa napędzana silnikiem


    Reference: http://www.uidaho.edu/wq/wqu/wqu31.html
Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 367

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: choć 'motor pump' wystarczy
36 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
motor pump


Explanation:
+800 hits

xxxTanuki
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
20 mins
  -> Thank you

agree  Miroslaw Owinski
5 hrs
  -> thank you

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motor pump


Explanation:
wystarczy

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
power pump


Explanation:
motopompa ma jak sama nazwa wskazuje silnik spalinowy (ang.: engine), zaś ang. motor najczęściej oznacza silnik elektryczny, power pump znowuż oznacza pompę o dowolnym napędzie innym niż siła mięśni; w Googlu wiele z odpowiedzi na motor + pump okazuje się dotyczyć zestawu "electric MOTOR, PUMP" etc. Power pump nie precyzuje, że silnik jest spalinowy ale przynajmniej nie sugeruje błędnie, jak to czyni motor pump, iż jest on elektryczny.
Druga propozycja: petrol-engined portable water pump (diesle rzadko występują w tej roli): http://www.technicalrescuemagazine.com/arti/grpump/pump.html


    Reference: http://www.solinst.com/Prod/404/404d5.html
pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733