KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

Gminny Zespół Komunalny

English translation: municipal public utility service


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Gminny Zespół Komunalny
English translation:municipal public utility service
Entered by: maciejm

13:38 May 12, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: Gminny Zespół Komunalny
Skrzyżowania z drog± powiatow± oraz asfaltowymi drogami gminnymi zostan± wykonane metodami bezwykopowymi, wg rysunku szczegółowego nr 40, zgodnie z Postanowieniami wydanymi przez Dyrektora Powiatowego Zarz±du Dróg nr i nr oraz Gminnego Zespołu Komunalnego uzgodnienia branżowe).
big_fish
municipal public utility service
Explanation:
Na podstawie poszukiwań w pytaniach pod hasłami "gmina" i "komunalny"
Najgorzej jest z tym zespołem ale chyba service może być? No bo chyba nie team?
M.M.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Municipal Assembly for Public ServicesMiroslaw Owinski
4municipal public utility service
maciejm


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
municipal public utility service


Explanation:
Na podstawie poszukiwań w pytaniach pod hasłami "gmina" i "komunalny"
Najgorzej jest z tym zespołem ale chyba service może być? No bo chyba nie team?
M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1491
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5