KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

Kooperacja produkcyjna w grupie wyrobów przemysłowych i wykonawstwo prototypów u

English translation: Cooperation in manufacturing of industrial products and prototype building


19:32 May 14, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: Kooperacja produkcyjna w grupie wyrobów przemysłowych i wykonawstwo prototypów u
brak mi weny, żeby to brzmiało ładnie w tytule
Agnieszka Szotek
English translation:Cooperation in manufacturing of industrial products and prototype building
Explanation:
ew. "industrial" mozna zastapic bardziej precyzyjnym okresleniem, np.: plastic, metal, electrical, itp.
Selected response from:

Miroslaw Owinski
Grading comment
Dzięki!
Miałam kłopoty z wybraniem odpowiedzi, bowiem komu przyznać punkty, tej osobie, która była najbardziej pomocna w krótkim terminie jaki podał zleceniodawca i jej podpowiedzieć wykorzystałam czy tej osobie, której odpowiedź w sumie najbardziej chyba pasowała do pragnień zleceniodawcy?!?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Manufacturing co-operationWitold
5a production cooperative (cooperation) in industrial and prototype manufacturingMartina Schwartz
4Cooperation in manufacturing of industrial products and prototype buildingMiroslaw Owinski
4coproduction of capital goods/manufacturing equipmentpidzej


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Manufacturing co-operation


Explanation:
:)

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 367

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cooperation in manufacturing of industrial products and prototype building


Explanation:
ew. "industrial" mozna zastapic bardziej precyzyjnym okresleniem, np.: plastic, metal, electrical, itp.

Miroslaw Owinski
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Dzięki!
Miałam kłopoty z wybraniem odpowiedzi, bowiem komu przyznać punkty, tej osobie, która była najbardziej pomocna w krótkim terminie jaki podał zleceniodawca i jej podpowiedzieć wykorzystałam czy tej osobie, której odpowiedź w sumie najbardziej chyba pasowała do pragnień zleceniodawcy?!?

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
coproduction of capital goods/manufacturing equipment


Explanation:
- podejrzewam, że "wyroby przemysłowe" użyto dla odróżnienia od wyrobów rynkowych, bo poza rękodziełem wszystkie właściwie wyroby są przemysłowe; kooperacja produkcyjna była nowością w 1970s, kiedy często występowała w interesującej zbitce "współpraca i kooperacja" lub sama jako "współpraca kooperacyjna" - nie zmyślam! I wtedy chodziło o coproduction. A przy tym produkcie wyjściowym o urodę tytułu możesz być spokojna - tego po prostu nie da się zepsuć! PJ

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733

1 day57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
a production cooperative (cooperation) in industrial and prototype manufacturing


Explanation:
a cooperative = cooperative business

Martina Schwartz
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 153