KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

wózek ręczny podnośnikowy

English translation: dolly jack


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wózek ręczny podnośnikowy
English translation:dolly jack
Entered by: Magda1

12:20 Jul 15, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: wózek ręczny podnośnikowy
Urzadzenia potrzebne do budowy oczyszczalni ścieków
wózek ręczny podnośnikowy
Magda1
dolly jack
Explanation:
albo
dolly/jack

dolly = różnego rodzaju niskie wózki transportowe
jack = różnorodne podnośniki

np.
"Dolly / Jack ANT-60, Asset # N/A, Heavy duty floor jack / dolly"

czy
"Exclusive self-storing swing-up dolly jack with permanently attached wheel"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-15 13:04:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Istnieje oczywiście jeszcze wiele innych możliwości, np.:
dolly lift,dolly hoist czy hand-truck lift - wszystkie je można znaleźć w Internecie i wszystkie odnoszą się do ręcznych wózków podnośnikowych
Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dolly jack
leff
4pedestrian stacker
Andrzej Lejman


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pedestrian stacker


Explanation:
Porównaj linki
HTH
:-)


    Reference: http://www.yaleeurope.com/english/e_products/s_10e.htm
    Reference: http://www.wandalex.com.pl/html/y_palet_podn.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: To już konkretny rodzaj ruchomego podnośnika, jak sama nazwa wskazuje przeznaczonego do układania (palet) w sterty. A może chodzić o zupełnie inne rozwiązanie konstrukcyjne.
27 mins

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dolly jack


Explanation:
albo
dolly/jack

dolly = różnego rodzaju niskie wózki transportowe
jack = różnorodne podnośniki

np.
"Dolly / Jack ANT-60, Asset # N/A, Heavy duty floor jack / dolly"

czy
"Exclusive self-storing swing-up dolly jack with permanently attached wheel"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-15 13:04:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Istnieje oczywiście jeszcze wiele innych możliwości, np.:
dolly lift,dolly hoist czy hand-truck lift - wszystkie je można znaleźć w Internecie i wszystkie odnoszą się do ręcznych wózków podnośnikowych


    Reference: http://www.hsnp.com/~chem-fab2/forsale.htm
    Reference: http://www.foldingtrailers.com/jack.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 hrs

agree  bartek
3 hrs

agree  xfoam
22 hrs