KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

sterowanie odprężeniem

English translation: decompression control (?)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:sterowanie odprężeniem
English translation:decompression control (?)
Entered by: anglista

21:53 Oct 24, 2002
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / fire fighting
Polish term or phrase: sterowanie odprężeniem
w układzie sterowania systemu p-poż (uruchamianie automatyczne)
makary
decompression control (?)
Explanation:
tak myślę (stress to bardziej w kontekście obróbki metali)

wyszukiwanie w guglu DECOMPRESSION CONTROL + FIRE dało w efekcie 7 zagranicznych plików, ale nie otworzę teraz żanego, bo mi się strona zawiesiła
Selected response from:

anglista
Grading comment
Wygl±da na trafny strzał.
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2decompression control (?)anglista
2unstressing/destressing control
sHiFtEr


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
unstressing/destressing control


Explanation:
chyba tak najprosciej

trafienia w Google:
unstressing control/destressing control = 65/296

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 06:44:39 (GMT)
--------------------------------------------------

khm khm, wiele z nich (Google) dotyczy depresji ;-)

sHiFtEr
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 34

15 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
decompression control (?)


Explanation:
tak myślę (stress to bardziej w kontekście obróbki metali)

wyszukiwanie w guglu DECOMPRESSION CONTROL + FIRE dało w efekcie 7 zagranicznych plików, ale nie otworzę teraz żanego, bo mi się strona zawiesiła

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 399
Grading comment
Wygl±da na trafny strzał.
Dziękuję!