KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

knajpki

English translation: bistro


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:knajpka
English translation:bistro
Entered by: Andrzej Lejman

10:19 Mar 27, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: knajpki
miejsca spotkan, szbkich drinkow, kanapek w galerii handlowej
sebos
bistros
Explanation:
może tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 10:34:50 (GMT)
--------------------------------------------------

bistro (słownik języka polskiego)
rz. n I a. ndm ‘rodzaj baru z prostymi daniami, zakąskami, alkoholami; niewielka restauracja’

bistro (słownik wyrazów obcych)
(fr.) rodzaj małej restauracji, baru.

wydaje się pasować ;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pubs, tap rooms,
bartek
4 +1bistros
Andrzej Lejman
4cafe'
PAS


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pubs, tap rooms,


Explanation:
tap toom to raczej bar
Chyba pubs to będzie to :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka: or just clubs
7 mins

agree  Pawel Czernecki: pubs
21 mins

neutral  Andrzej Lejman: w galeriach raczej nie ma pubów, a tap room to na ogół lokal z muzyką na żywo, też raczej nie do galerii
23 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cafe'


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 10:32:26 (GMT)
--------------------------------------------------

oops, to miała być odpowiedź na kafejki!

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 919

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bistros


Explanation:
może tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 10:34:50 (GMT)
--------------------------------------------------

bistro (słownik języka polskiego)
rz. n I a. ndm ‘rodzaj baru z prostymi daniami, zakąskami, alkoholami; niewielka restauracja’

bistro (słownik wyrazów obcych)
(fr.) rodzaj małej restauracji, baru.

wydaje się pasować ;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: czemu nie...
26 mins