KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

smok oleju

English translation: oil strainer / suction rose


16:44 Apr 1, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: smok oleju
miejsca, w których identyfikowane były zanieczyszczenia silników
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
English translation:oil strainer / suction rose
Explanation:
Wiedza oparta na słowniku technicznym. poza tym poczytałam na grupach i wyszło mi, że ten smok kojarzy się fachowcom z pompa olejową. Więc jakbym była blisko :-)

We made some major improvements to the lubrication conditions,
using a pump suction rose fitted lower down. We also ...

www.motori.vizzavi.it/speciale_sbk/ducati/8.asp


Oil strainer występuje w google w obfitości
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5oil pick up pipeDamianF
3oil strainer / suction rose
bartek
2oil plume
Natalie


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
oil plume


Explanation:
????

to tylko propozycja, bo jakos nie bardzo rozumiem o co chodzi...

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 1964

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oil strainer / suction rose


Explanation:
Wiedza oparta na słowniku technicznym. poza tym poczytałam na grupach i wyszło mi, że ten smok kojarzy się fachowcom z pompa olejową. Więc jakbym była blisko :-)

We made some major improvements to the lubrication conditions,
using a pump suction rose fitted lower down. We also ...

www.motori.vizzavi.it/speciale_sbk/ducati/8.asp


Oil strainer występuje w google w obfitości


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
dziekuje

4269 days   confidence: Answerer confidence 5/5
oil pick up pipe


Explanation:
Akurat jestem na etapie przekładki silnika w samochodzie, co wiąże się z wymianą właśnie smoka oleju. Ponieważ część ta do mojego auta nie jest dostępna w Polsce, zmuszony byłem poszperać po forach zagranicznych (głównie UK). Termin ten występuje powszechnie i nawet przy użyciu wyszukiwarek wyniki są trafione.

DamianF
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish