KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

robot barmański

English translation: multiple set


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:robot barmański
English translation:multiple set
Entered by: Piotr Bienkowski

07:20 Jun 30, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / hotel/restaurant equipment
Polish term or phrase: robot barmański
wyposażenie hotelowo / restauracyjne (kontekst: wyliczanka)
Piotr Bienkowski
Poland
multifunction bar blender/juicer
Explanation:
Robot barmanski sklada sie z kruszarki do lodu, blendera, wyciskacza do owoców i miksera. Budowa ze stali nierdzewnej 18/10...

można opisowo to 'zalatwic', np. ice-crusher/blender/juicer/mixer

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-30 11:03:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Polecam glosariusz do innych przedmiotów z tłumaczonej listy
http://www.fcsi.org/glossary.html
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
Dziękuję, ostatecznie użyłem multiple set, wg. http://www.macap.it/
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1multifunction bar blender/juicer
Pawel Bartoszewicz
2 +1robo-barman
leff


Discussion entries: 2





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
robo-barman


Explanation:
przypuszczam, ze chodzi o 'robota barmańskiego', ale pod tym określeniem może się kryć praktycznie wszystko. Na przykład jakiś malakser-mikse-wyciskarka do soków. Ale także::
"Robo-barman serves up beer. An engineering student in Florida has invented a robot which opens his beer bottles for him."

albo
"in one San Francisco bar the waitresses communicate with a voice-activated robot barman via a radio headset."


--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2003-06-30 07:57:44 GMT)
--------------------------------------------------

Gdzieś mi wcięło link do drugiego cytatu:
http://www.moderndrunkardmagazine.com/issues/09_02/09_02_fut...


    Reference: http://www.ananova.com/news/story/sm_575982.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Bartoszewicz: ja bym optował za tym mikserem - w Polsce na zwyklym mikserze stoi napisane, ze to 'robot', a prawdopodobienstwo, ze na stanie mają prawdziwego androida jest prawie zerowe :)
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
multifunction bar blender/juicer


Explanation:
Robot barmanski sklada sie z kruszarki do lodu, blendera, wyciskacza do owoców i miksera. Budowa ze stali nierdzewnej 18/10...

można opisowo to 'zalatwic', np. ice-crusher/blender/juicer/mixer

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-30 11:03:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Polecam glosariusz do innych przedmiotów z tłumaczonej listy
http://www.fcsi.org/glossary.html


    Reference: http://www.gastro.home.pl/index.html
Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 373
Grading comment
Dziękuję, ostatecznie użyłem multiple set, wg. http://www.macap.it/

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nrabate
11 hrs