ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

operat wodno-prawny

English translation: aquatic legal survey

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:operat wodno-prawny
English translation:aquatic legal survey

12:27 Jul 10, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: operat wodno-prawny
na jego podstawie wydaje się pozwolenie wodno-prawne (na zrzut wody deszczowej do zbiornika wodnego) jest to chyba coś w rodzaju studium
emis
aquatic legal survey
Explanation:
Było.
Przy tego rodzaju pytaniach proszę najpierw zajrzeć do glosariusza - w końcu po to on jest.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2aquatic legal survey
Andrzej Lejman
3water/legal documentation
Tomasz Tluczkiewicz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
aquatic legal survey


Explanation:
Było.
Przy tego rodzaju pytaniach proszę najpierw zajrzeć do glosariusza - w końcu po to on jest.


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=55910&keyword=operat
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
8 mins

agree  bartek
1 hr

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
water/legal documentation


Explanation:
przez analogie do:
operat ewidencji gruntów = documentation of land registration
operat niwelacji państwowej = basic vertical control data
operat polowy = field documentation <notes>
operat scalenia = land consolidation documentation
operat sieci geodezyjnej = basic trig data
wg. Pl/Eng Słownik dla specjalistow z zakresu pomiarów geodezyjnych, map, planów i nieruchomosci, Pol.Warszaw. 1997

Tomasz Tluczkiewicz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 120