KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

open relay mail server

English translation: serwer pocztowy zezwalający na relaying


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:open relay mail server
English translation:serwer pocztowy zezwalający na relaying
Entered by: Andrzej Lejman

18:10 Jan 16, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: open relay mail server
rodzaj serwera
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
serwer pocztowy zezwalający na relaying
Explanation:
Wersja stosowana przez No. 1 wśród polskich magazynów komputerowych.

Możesz dodać wyjaśnienie:

- czyli umożliwiający wysyłanie poczty elektronicznej przez użytkowników nieposiadających kont pocztowych na tym serwerze.

TO NIE JEST RODZAJ SERWERA!!!

To jest błąd zabezpieczeń serwera.

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2serwer pocztowy zezwalający na relaying
Andrzej Lejman
3 -1serwer poczty otwartego przekaźnika
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
serwer poczty otwartego przekaźnika


Explanation:
... może stanowić serwer poczty otwartego przekaźnika (ang. open relay
mail server). Jeżeli faktycznie tak się sprawa przedstawia ...
www.ftc.gov/bcp/conline/edcams/spam/ openrelay/pdf/PolishLetter.pdf

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to tłumaczenie na "polski"; uwierz mi, że nikt tak nie mówi i nie pisze
2 mins
  -> a jak mówi?

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
serwer pocztowy zezwalający na relaying


Explanation:
Wersja stosowana przez No. 1 wśród polskich magazynów komputerowych.

Możesz dodać wyjaśnienie:

- czyli umożliwiający wysyłanie poczty elektronicznej przez użytkowników nieposiadających kont pocztowych na tym serwerze.

TO NIE JEST RODZAJ SERWERA!!!

To jest błąd zabezpieczeń serwera.



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691
Grading comment
dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: a widzisz, teraz to już w życiu tego nie zapomnę. :-)
10 mins

agree  TomaszD
34 mins