KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

profil

English translation: section


08:33 Jan 19, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / okna zespolone
Polish term or phrase: profil
Wszedzie jest to cholerstwo:


"Profil kryjacy dol okna: nie wystepuje. Zamiast profilu montowac uszczelke KDO wg. rys. ..."

"Profile kryjace boki osciznicy: lewy i prawy: Ksztalt inny niz w oknie dachowym [Acme]. Profil kryj. bok osc. prawy - wg. rys. HM200; Profil kryj. bok osc. lewy - wg. rys. HM100."

"Profil kryjacy dol szyby: Ksztalt inny niz ... [Acme]. Wykonanie wg. rys. HK000. Przed montazem profilu nalezy zamontowac wkladke czopa oraz natzetownika."

"Profil kryjace gore osciezniyc [sic].'kaptur': Nie montowany do okna. Wystepuje standardowo w kolnierzu (w elemencie gornym)."


Pojecia nie mam!

Tekst tu chodzi o okna nieotwierane, zespolone.


Z gory dziekuje za jakiekolwiek wskazowki...!
SAVANT
English translation:section
Explanation:
Słownik NT
oraz było

http://www.proz.com/?sp=h&id=42730&keyword=profil

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 30 mins (2004-01-19 10:03:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vinyl-replacement-windows.com/vinyl-replacement-w...

The above pasted link is full of \"sections\" :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
THANK YOU !!!!!!!!! :)

Jed
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1section
bartek
4profile
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
profile


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3231

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
section


Explanation:
Słownik NT
oraz było

http://www.proz.com/?sp=h&id=42730&keyword=profil

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 30 mins (2004-01-19 10:03:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vinyl-replacement-windows.com/vinyl-replacement-w...

The above pasted link is full of \"sections\" :-)


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=42730&keyword=profil
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
THANK YOU !!!!!!!!! :)

Jed

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dorota Crates
23 hrs