KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

zawory nadmiernego wypływu międzykołnierzowe

English translation: double flange overflow valves


12:13 Jan 22, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering / LPG station
Polish term or phrase: zawory nadmiernego wypływu międzykołnierzowe
element modułu LPG na stacji paliw
(dlaczego międzykołnierzowe?)
anglista
English translation:double flange overflow valves
Explanation:
Wg mnie dlatego międzykołnierzowe, że montowane w rurociąg za pomocą dwóch kołnierzy.

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2004-01-29 17:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, że się nie odezwałem wcześniej - tak zwany ogólny natłok zajęć:-((. Ja sporo tłumaczyłem z zakresu rurociągów i tłoczni gazowych, tam występuje coś podobnego i tak się to nazywało. Ale udowodnić będzie trudno ...
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
Dziękuję.
Linków nie znalazłam, więc proponuję pozostawić bez wpisu.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2double flange overflow valvesTomaszD
1wastegatesSAVANT


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
wastegates


Explanation:
Przynajmniej tak sie nazywa zawor nadmiernego wplywu powietrza przy turbosprezarce... nie mam pojecia, czy to tutaj pasuje...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 20:53:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Chyba nie jednak - slyszalem to jedynie w kontekscie motoryzacji... chociaz...

Nie wiem, to nie moja dziedzina...!

SAVANT
PRO pts in pair: 28

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zawory nadmiernego wypływu międzykołnierzowe
double flange overflow valves


Explanation:
Wg mnie dlatego międzykołnierzowe, że montowane w rurociąg za pomocą dwóch kołnierzy.

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2004-01-29 17:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, że się nie odezwałem wcześniej - tak zwany ogólny natłok zajęć:-((. Ja sporo tłumaczyłem z zakresu rurociągów i tłoczni gazowych, tam występuje coś podobnego i tak się to nazywało. Ale udowodnić będzie trudno ...


TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 212
Grading comment
Dziękuję.
Linków nie znalazłam, więc proponuję pozostawić bez wpisu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Pilecka
5 mins

agree  bartek
7 days