KudoZ home » Polish to English » Telecom(munications)

całkowicie zagłębione

English translation: underground


12:31 Feb 14, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Polish term or phrase: całkowicie zagłębione
Czas pracy pracowników stale zatrudnionych przy obsłudze, konserwacji, remontach i rozbudowie urządzeń telekomunikacyjnych, radiokomunikacyjnych w

2) obiektach (pomieszczeniach) całkowicie zagłębionych,
3) specjalnych obiektach radiokomunikacyjnych całkowicie zagłębionych,

jak ująć to "całkowicie zagłębione"?
warsaw_guy
English translation:underground
Explanation:
Chodzi tu zapewne o pracę w studzienkach telekomunikacyjnych i innych podziemnych instalacjach... Ja użyłbym po prostu underground. Moim zdaniem to słowo dobrze oddaje sens "całkowicie zagłębione".
Selected response from:

Ryszard Glegola
Ireland
Grading comment
thx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4subterranean
Michał Wiśniewski
3 +1underground
Ryszard Glegola


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
całkowicie zagłębione
underground


Explanation:
Chodzi tu zapewne o pracę w studzienkach telekomunikacyjnych i innych podziemnych instalacjach... Ja użyłbym po prostu underground. Moim zdaniem to słowo dobrze oddaje sens "całkowicie zagłębione".


    Reference: http://www.weitzlux.com/workaccident/undergroundlines_2252.h...
Ryszard Glegola
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
thx!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolanta Tuzel: term more often used
6 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
całkowicie zagłębione
subterranean


Explanation:
chyba tak samo dobre jak underground - tyle że łacińskie a nie germańskie

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3