KudoZ home » Polish to English » Telecom(munications)

Zestawianie

English translation: establishment (of conenctions)


08:00 Oct 30, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Polish term or phrase: Zestawianie
Here in the text:

Przedmiotem umowy jest określenie warunków świadczenia przez X na rzecz Y usługi =zestawiania= ruchu telekomunikacyjnego.

=Zestawianie= połączeń telefonicznych będzie wykonywane w ten sposób, że Użytkownik będzie inicjował połączenie telefoniczne z automatu telefonicznego …

Całkowita wysokość tego wynagrodzenia jest naliczana ... nawet jeśli połączenie telefoniczne nie zakończy się =zestawieniem= z numerem docelowym.

X jest odpowiedzialna za prawidłowe =zestawienie= ruchu telekomunikacyjnego do systemu.

Usługa oznacza usługę telekomunikacyjną świadczoną przez X na rzecz Y polegającą na =zestawianiu= ruchu telekomunikacyjnego inicjowanego z …
Jerry Dean
United States
English translation:establishment (of conenctions)
Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="establishment of connec...

+ z "praktyki" tłumaczeń dla firm telekomunikacyjnych

PS. analogicznie zestawić połączenie - to establish a connection
Selected response from:

Magdalena Harrison
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5establishment (of conenctions)Magdalena Harrison
4Configuration
Maciej Wild
4commutation / switching
Andrzej Lejman
4connecting
Adam Lankamer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
connecting


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
commutation / switching


Explanation:
Stąd mamy sieci komutowane...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Commutation
Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 37

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
establishment (of conenctions)


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="establishment of connec...

+ z "praktyki" tłumaczeń dla firm telekomunikacyjnych

PS. analogicznie zestawić połączenie - to establish a connection

Magdalena Harrison
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
thanks

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Configuration


Explanation:
IMHO

Maciej Wild
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3