KudoZ home » Polish to English » Telecom(munications)

antena eterowa

English translation: aerial reception antenna


11:09 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / antena
Polish term or phrase: antena eterowa
• gospodarstwo eterowe - odbierające telewizję wyłącznie za pomocą anteny eterowej.

Ether?
Andrew Stanleyson
English translation:aerial reception antenna
Explanation:
Tak proponuję

--------------------------------------------------
Note added at   19 min (2008-03-12 11:28:33 GMT)
--------------------------------------------------

W przeciwieństwie do telewizji kablowej:
http://tinyurl.com/2b2eag

--------------------------------------------------
Note added at   23 min (2008-03-12 11:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

W powyższym kontekście "antenna" można pominąć. Wystarczy "aerial reception TV". Można w nawiasie dodać "non-cable", aby uniknąć wątpliwości.

--------------------------------------------------
Note added at   24 min (2008-03-12 11:33:55 GMT)
--------------------------------------------------

Tu jest to przeciwstawienie:
"As with aerial reception, cable TV was originally based on ..."
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2aerial reception antenna
Jerzy Matwiejczuk
4with an antenna only.
Andrzej Mierzejewski
4indoor/ outdoor tv antenna
PAS


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
antena eterowa.
indoor/ outdoor tv antenna


Explanation:
sheesh. Antena eterowa?

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyłącznie za pomocą anteny eterowej.
with an antenna only.


Explanation:
nie ma potrzeby rozróżniać indoor czy outdoor. Istotne, że nie kabel.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
antena eterowa.
aerial reception antenna


Explanation:
Tak proponuję

--------------------------------------------------
Note added at   19 min (2008-03-12 11:28:33 GMT)
--------------------------------------------------

W przeciwieństwie do telewizji kablowej:
http://tinyurl.com/2b2eag

--------------------------------------------------
Note added at   23 min (2008-03-12 11:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

W powyższym kontekście "antenna" można pominąć. Wystarczy "aerial reception TV". Można w nawiasie dodać "non-cable", aby uniknąć wątpliwości.

--------------------------------------------------
Note added at   24 min (2008-03-12 11:33:55 GMT)
--------------------------------------------------

Tu jest to przeciwstawienie:
"As with aerial reception, cable TV was originally based on ..."

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: łoj, ktoś nieźle przetłumaczył. Bo to na bank tłumaczone było.
33 mins
  -> Dziękuję!

agree  Polangmar
15 hrs
  -> Dziękuję!