KudoZ home » Polish to English » Telecom(munications)

lokalne łącza telefonii bezprzewodowej

English translation: local wireless telephony connections/lines


19:20 Aug 3, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Polish term or phrase: lokalne łącza telefonii bezprzewodowej
to, co widać :-(
bartek
English translation:local wireless telephony connections/lines
Explanation:
sugestia
Selected response from:

Rafal Piotrowski
Poland
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4local wireless phone network
Agata Piskorska
3 +1local wireless telephony connections/lines
Rafal Piotrowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
lokalne łącza telefonii bezprzewodowej
local wireless telephony connections/lines


Explanation:
sugestia

Rafal Piotrowski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dzięki :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: mogą być i lines - http://www.google.pl/search?q="wireless telephone lines"&hl=...
35 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lokalne łącza telefonii bezprzewodowej
local wireless phone network


Explanation:
IHMO jak wireless to nie lines

Agata Piskorska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: a jednak lines - wrzuć do gugla. Właśnie zamówiłem w Telekompromitacji taką linię do Stumilowego Lasu. Do słupa przy głównej ulicy idzie bezprzewodowo, ale to tradycyjny telefon stacjonarny.///Łącza tworzą sieć - to nie są synonimy.
26 mins
  -> niby tak, ale network jest zdecydowanie więcej (438 vs 4360:))// No fakt. Niestety, mnie bezprzewodówka kojarzy się przede wszystkim z komórkami, a tu raczej trudno mówić o liniach. Chyba przydałoby się więcej kontekstu:)