KudoZ home » Polish to English » Telecom(munications)

trakt kablowy a trasa kablowa

English translation: cable line, cable route


11:26 Feb 14, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
Polish term or phrase: trakt kablowy a trasa kablowa
czy to samo?
pozycja w projekcie
Piotr Kurek
English translation:cable line, cable route
Explanation:
To absolutnie nie to samo.
Trakt kablowy obejmuje nie tylko tory kablowe (zwykle dwa)ale i urzadzenia transmisyjne na nich zainstalowane. Proponuje termin cable line .
Trasa kablowa to trasa po ktorej idzie kabel - tu proponuje cable route
Selected response from:

tlumaczka
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cable line, cable routetlumaczka
4cable route
Józef Kwasniak


  

Answers


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cable route


Explanation:
Leksykonia, ponad 20000 trafień w Google

Józef Kwasniak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

3 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cable line, cable route


Explanation:
To absolutnie nie to samo.
Trakt kablowy obejmuje nie tylko tory kablowe (zwykle dwa)ale i urzadzenia transmisyjne na nich zainstalowane. Proponuje termin cable line .
Trasa kablowa to trasa po ktorej idzie kabel - tu proponuje cable route

tlumaczka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dziękuję!