KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

morskie wody wewnętrzne

English translation: internal marine waters


16:51 May 20, 2005
Polish to English translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: morskie wody wewnętrzne
... szlak wodny od ujścia Regalicy do granicy z morskimi wodami wewnętrznymi
Katarzyna Landsberg-Polubok
English translation:internal marine waters
Explanation:
według mnie
Selected response from:

grzes
United States
Grading comment
Bardziej sklaniam sie za ta odpowiedzia. Napisalam ostatecznie: inland marine waters, bo duzo tego bylo w googlach. Maritime jakos mi nie pasowalo - moze w kontekscie celnym byloby OK, ale tu chodzilo o poglebianie toru wodnego.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1inland maritime waters
bartek
4internal marine waters
grzes
3intracoastal waters
nrabate


Discussion entries: 1





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
morskie wody wewnętrzne
internal marine waters


Explanation:
według mnie

grzes
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Bardziej sklaniam sie za ta odpowiedzia. Napisalam ostatecznie: inland marine waters, bo duzo tego bylo w googlach. Maritime jakos mi nie pasowalo - moze w kontekscie celnym byloby OK, ale tu chodzilo o poglebianie toru wodnego.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: nie, nie tak
5 mins
  -> uzasadnienie?

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
morskie wody wewnętrzne
inland maritime waters


Explanation:
GLOSARIUSZ TERMINÓW PRAWA CELNEGO WSPÓLNOTY


--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2005-05-20 17:46:52 GMT)
--------------------------------------------------

Wrrrr.............
slownik jest miedzy innymi tutaj
http://www1.ukie.gov.pl/dtt.nsf
wr.............

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mdarron
18 mins

neutral  grzes: bartek, inland maritime?? morski i śródlądowy albo, albo, słownik słownikiem - it just doesn't make sense
45 mins
  -> oczywiscie - terminologia unijna - pelno po slownikach. Chyba nie rozumiesz idei tego hasla. Ale to nie ma nic do rzeczy - tak tego uzywa Unia i jej przepisy - i tak trzeba uzywac

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
morskie wody wewnętrzne
intracoastal waters


Explanation:
?

nrabate
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4