KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

reprofilacje obręczy kół

English translation: reprofiling of wheels


18:47 Aug 30, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: reprofilacje obręczy kół
Najważniejsze komponenty napędu, czyli zamknięte trakcyjne silniki asynchroniczne, chłodzone powietrzem przetworniki trakcyjne i dodatkowe napędy
z modułami IGBT są wyprodukowane przez firmę „Škoda”. Pojazdy mają porównywalne przebiegi między reprofilacjami obręczy kół z pojazdami z obrotowymi podwoziami. Dzięki wyposażeniu wnętrza tramwaju zwiększono komfort jazdy pasażerów i pracy motorniczego.
Allena
English translation:reprofiling of wheels
Explanation:
http://tinyurl.com/lhe6h
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2reprofiling of wheels
Stanislaw Czech, MCIL
3profile modification of wheel bandsrobwoj


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
profile modification of wheel bands


Explanation:
np. tak

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: to nie jest modyfikacja profilu, ale przetoczenie na mniejszą średnicę z przywróceniem takiego samego profilu
14 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
reprofiling of wheels


Explanation:
http://tinyurl.com/lhe6h

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
14 hrs
  -> Dzieki :-)

agree  A.G.: ...wheel rims?
15 hrs
  -> Dzieki :-)