KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

gestia transportowa

English translation: transport preferences


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:gestia transportowa
English translation:transport preferences
Entered by: robwoj

10:40 Jun 29, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: gestia transportowa
W formularzu zlecenia spedycyjnego: "wypełnić miejsce i adres dostawy zgodnie z gestią transportową"
Szymon Ceranka
Poland
transport preferences
Explanation:
a najlepiej transport way (jako sposób)
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dziękuję. "Transport preferences" najlepiej pasuje do mojego kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4transport responsibilityIwonaa
3distribution planIzydor --
3transport preferencesrobwoj


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transport preferences


Explanation:
a najlepiej transport way (jako sposób)

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Dziękuję. "Transport preferences" najlepiej pasuje do mojego kontekstu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Iwonaa: nie chodzi o sposób transportu tylko o to, kto i do jakiego miejsca ma obowiązek ten transport zorganizować
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transport responsibility


Explanation:
gestia transportowa = odpowiedzialność za transport/za zorganizowanie transportu do określonego miejsca, to nie jest rodzaj ani sposób transportu

Iwonaa
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Z mojego kontekstu wynika jednak, że chodzi o możliwość wyboru sposobu transportu według preferencji (co nie wyklucza, że strona posiadająca gestię transportową może być odpowiedzialna za zorganizowanie transportu).


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
distribution plan


Explanation:
Propozycja. Patrz: http://www.euroasia.pl/inside/index.php

Izydor --
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Sam zaglądałem na tę witrynę :) - jednak jej autor w angielskim tekście najwyraźniej unikał tłumaczenia tego zwrotu.