KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

ostreczowane

English translation: stretch-wrapped


08:52 Oct 25, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: ostreczowane
W zdaniu: "Drewno kominkowe brzozowe odpowiednio przygotowane do transportu, ułożone na paletach, ostreczowane"
aniaf
English translation:stretch-wrapped
Explanation:
Propozycja -- występuje często w Guglu:

http://tinyurl.com/3yooba
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wrapped in stretch foilVaynel
3 +2stretch-wrapped
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
stretch-wrapped


Explanation:
Propozycja -- występuje często w Guglu:

http://tinyurl.com/3yooba

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 127
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak: swoją drogą takiego polskiego słowa jeszcze nie slyszałam :-)
2 hrs
  -> Polszczyzna się streczuje. I trzeszczy w szwach. Dziękuję :o)

agree  Marian Krzymiński
7 hrs
  -> DZIęKUJę

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wrapped in stretch foil


Explanation:
Ja uzylbym takiego okreslenia - 'stretch' pochodzi juz i tak z angielskiego, 'stretch foil' to stosowana w praktyce nazwa handlowa dla folii stretch, a o niej tutaj mowa. Samo wrapped nie uwzglednia informacji, ze owinieto to drewno wlasnie w stretch.

Z podanym przeze mnie okresleniem czesto spotykam sie w oficjalnej korespondencji wiec jestem go pewien.

Example sentence(s):
  • The merchandise is secured from moisture by stretch foil wrapping.

    Reference: http://www.freepatentsonline.com/4711069.html
Vaynel
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish