KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

pasy zieleni izolacyjnej i dogęszczającej

English translation: screening and infill green strips


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pasy zieleni izolacyjnej i dogęszczającej
English translation:screening and infill green strips
Entered by: Jay Whitten

20:42 Jan 20, 2008
Polish to English translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: pasy zieleni izolacyjnej i dogęszczającej
"URZĄDZENIA OGRANICZAJĄCE NEGATYWNE OODDZIAŁYWANIE AUTOSTRADY NA ŚRODOWISKO, GRUNTY ROLNE I LENE ORAZ DOBRA KULTURY
W celu ochrony elementów środowiska planuje się zastosowanie urządzeń eliminujących lub ograniczających ujemny wpływ autostrady:
- szerokie pasy zieleni ochronnej, izolacyjnej i dogęszczającej— celem ochrony stanu gleb, ograniczenia rozprzestrzeniania sic zanieczyszczeń i obniżenia poziomu dzwięku,
- ogrodzenie całego projektowanego odcinka siatką wraz z zastosowaniem płotków naprowadzających drobną faunę — celem zabezpieczenia zwierząt przed wtargnięciem na pas autostradowy"
Jay Whitten
Russian Federation
screening and infill green strips
Explanation:
Może jakoś tak?
Selected response from:

Robert Foltyn
Poland
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4isolation and infill green beltsTLUMACZ77
3noise filtration and (vegetation) regeneration green buffer
Edyta Sawin
3screening and infill green stripsRobert Foltyn


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
screening and infill green strips


Explanation:
Może jakoś tak?

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Thanks!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
isolation and infill green belts


Explanation:
moja propozycja

TLUMACZ77
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
noise filtration and (vegetation) regeneration green buffer


Explanation:
prop

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8