KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

transport DGR

English translation: DGR-compliant packaging


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:opakowania do transportu DGR
English translation:DGR-compliant packaging
Entered by: MonikaSojka

16:33 Mar 11, 2004
Polish to English translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: transport DGR
Interesuje nas Pańtwa oferta handlowa w zakresie opakowań
do transportu DGR - cennik, terminy dostawy itd.

Z tego co wiem to DGR oznacza 'dangerous goods regulations' i nie chce być inaczej. A może?
MonikaSojka
United Kingdom
DGR-compliant packaging
Explanation:
packaging compliant with DGR - moja interpretacja
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
dokładnie o to chodziło, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4transport ładunków niebezpiecznych
bartek
4DGR - Dangerous Goods Regulationskatarzyna o'mara
3DGR-compliant packaging
Hanna Burdon
3towary niebezpieczne
Agnieszkat


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transport ładunków niebezpiecznych


Explanation:
matriałów

... transport ładunków niebezpiecznych (DGR), ponadgabarytowych oraz łatwo psujących się. Czartery samolotów i cargo projektowe traktujemy indywidualnie. ...
mailer.roehlig.pl/pl/air.htm
IATA-DGR - Przepisy dotyczące transportu materiałów niebezpiecznych w międzynarodowym transporcie lotniczym (IATA Dangerous Goods Regulations). Przepisy te obowiązują we wszystkich krajach członkowskich Międzynarodowego Zrzeszenia Transportu Lotniczego - IATA.

http://www.cobro.org.pl/dot/dot2.htm

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
DGR - Dangerous Goods Regulations


Explanation:
przepisy IATA o przewozie materialow niebezpiecznych droga lotnicza

katarzyna o'mara

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
towary niebezpieczne


Explanation:
Moze po prostu: towary niebezpieczne, ale nie jestem pewna

http://www2.multispedytor.com.pl/?dzial=31
http://www.eurologistics.pl/archiwum/6-03/lotcargo.htm

Pozdrawiam :)
Agnieszka

Agnieszkat
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opakowania DGR
DGR-compliant packaging


Explanation:
packaging compliant with DGR - moja interpretacja

Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dokładnie o to chodziło, dziękuję