ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Transport / Transportation / Shipping

wózki jezdniowe

English translation: industrial trucks

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wózki jezdniowe
English translation:industrial trucks
Entered by: xxxzen

14:01 Oct 11, 2004
Polish to English translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: wózki jezdniowe
zaświadczenie o ukończeniu kursu wózków jezdniowych
xxxzen
industrial trucks
Explanation:
EN 1175-1:1998 Safety of industrial trucks - Electrical requirements - Part 1: General
requirements for battery-powered trucks


Wózki jezdniowe - Bezpieczeństwo - Wymagania elektryczne - Specjalne
wymagania dotyczące wózków akumulatorowych


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-10-11 14:25:14 GMT)
--------------------------------------------------

PN-68/M-78050 - Wózki jezdniowe czterokołowe ręczne i doczepne. Ogólne wymagania i badania.

Hand operated and fastings four-wheelstrucks. Testing.
Przedmiotem normy są ogólne wymagania i badania wózków jezdniowych czterokołowych ręcznych i doczepnych, poruszających się z prędkością maksymalną 6 km/godz, stosowanych w transporcie wewnętrznym.



--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-10-11 14:25:57 GMT)
--------------------------------------------------

PN-73/M-78431 - Wózki jezdniowe napędzane. Wózki ciągnikowe dwuosiowe. Parametry główne.

Powered industrial trucks - Industrial tractors - Basic parameters
Przedmiotem normy są parametry główne wózków ciągnikowych dwuosiowych z fotelem dla kierowcy o nominalnej sile uciągu do 2500 kG (25 kN

Selected response from:

cynamon
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1industrial truckscynamon
4 -1forklift truckMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
wózek jezdniowy
forklift truck


Explanation:
różne odminy pisowni
FLT
fork-lift truck


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  cynamon: te są widłowe - odmiana jezdniowych; W budownictwie powszechnie stosowane są wózki jezdniowe napędzane, aw szczególności tzw. wózki widłowe
8 mins
  -> point taken :)

disagree  leff: nie każdy wózek jezdniowy jest widłowym, nie każdy widłowy jezdniowym
1 hr
  -> ok. point taken :)

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wózki jezdniowe
industrial trucks


Explanation:
EN 1175-1:1998 Safety of industrial trucks - Electrical requirements - Part 1: General
requirements for battery-powered trucks


Wózki jezdniowe - Bezpieczeństwo - Wymagania elektryczne - Specjalne
wymagania dotyczące wózków akumulatorowych


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-10-11 14:25:14 GMT)
--------------------------------------------------

PN-68/M-78050 - Wózki jezdniowe czterokołowe ręczne i doczepne. Ogólne wymagania i badania.

Hand operated and fastings four-wheelstrucks. Testing.
Przedmiotem normy są ogólne wymagania i badania wózków jezdniowych czterokołowych ręcznych i doczepnych, poruszających się z prędkością maksymalną 6 km/godz, stosowanych w transporcie wewnętrznym.



--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-10-11 14:25:57 GMT)
--------------------------------------------------

PN-73/M-78431 - Wózki jezdniowe napędzane. Wózki ciągnikowe dwuosiowe. Parametry główne.

Powered industrial trucks - Industrial tractors - Basic parameters
Przedmiotem normy są parametry główne wózków ciągnikowych dwuosiowych z fotelem dla kierowcy o nominalnej sile uciągu do 2500 kG (25 kN



cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej
2 mins