KudoZ home » Polish to French » Finance (general)

rezerwy celowe

French translation: provisions pour risques et charges


22:11 Feb 18, 2008
Polish to French translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: rezerwy celowe
Czy rezerwy celowe to to samo co rezerwy na ryzyko? Nie mam kontekstu. Jest to jena z pozyji w tabelce zatytułowanej "Uzgodnienie rezerwy podatku odroczonego na 31.12.2007 (swoją drogą zastanawiam się jak przetłumaczyć tu 'uzgodnienie'?)
Uqula
French translation:provisions pour risques et charges
Explanation:
Umieściłam w "pytaniach do pytającego"
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
Dzięki za linki, trochę mi pojaśniły na czym opiera się koncept "rezerwy".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4reserves pour objectifs definis
Ossetta
4provisions pour risques et charges
Tradpol


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provisions pour risques et charges


Explanation:
Umieściłam w "pytaniach do pytającego"


    Reference: http://www.vernimmen.net/html/glossaire/definition_provision...
Tradpol
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72
Grading comment
Dzięki za linki, trochę mi pojaśniły na czym opiera się koncept "rezerwy".

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reserves pour objectifs definis


Explanation:
to chodzi np. o fundusz socjalny itp... nie chodzi o rezerwy na ryzyko IMHO, albo rezerwy na inwestycje....

Ossetta
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42