KudoZ home » Polish to German » Aerospace / Aviation / Space

lotnisko niekomunikacyjne

German translation: Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:lotnisko niekomunikacyjne
German translation:Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt
Entered by: Crannmer

15:45 May 1, 2008
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
Polish term or phrase: lotnisko niekomunikacyjne
Program szkolenia, jeden z punktów:
"wymagania w zakresie wyposażenia sprzętowego dla małych lotnisk niekomunikacyjnych"

Więcej kontekstu niestety nie mam.

Wydaje mi się, że chodzi o lotniska wojskowe i sportowe, czyli nie obsługujące lotnictwa cywilnego.

Ale jak to się nazywa po niemiecku??
Aleksandra Kwasnik
Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt
Explanation:
Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt

Lotnisko nie wojskowe, ale tez nie obslugujace ruchu liniowego, lecz sluzace szkoleniu, sportowi i rekreacji, prywatnemu lataniu oraz firmom uzywajacym pojazdy latajace do wszelkich innych celow (poza zarobkowym transportem osob lub towarow) itp.

--------------------------------------------------
Note added at 26 Min. (2008-05-01 16:11:49 GMT)
--------------------------------------------------

Przyklady dzialanosci nalezacych do Allgemeine Luftfahrt (engl.):

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_general_aviation_activi...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt
Crannmer
3 -1Sonderflughafen /Flughafen ohne Zulassung für den allgemeinen LuftverkehrMichaB


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt


Explanation:
Flugplatz der Allgemeinen Luftfahrt

Lotnisko nie wojskowe, ale tez nie obslugujace ruchu liniowego, lecz sluzace szkoleniu, sportowi i rekreacji, prywatnemu lataniu oraz firmom uzywajacym pojazdy latajace do wszelkich innych celow (poza zarobkowym transportem osob lub towarow) itp.

--------------------------------------------------
Note added at 26 Min. (2008-05-01 16:11:49 GMT)
--------------------------------------------------

Przyklady dzialanosci nalezacych do Allgemeine Luftfahrt (engl.):

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_general_aviation_activi...


Crannmer
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Sonderflughafen /Flughafen ohne Zulassung für den allgemeinen Luftverkehr


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Sonderflughafen

MichaB
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Crannmer: Istnieja w Niemczech setki malych lotnisk bez obslugi ruchu liniowego czyli niekomunikacyjne, przeznaczone na General Aviation. A Sonderflughafen mozna w De odliczyc na palcach jednej reki pracownika tartaku.
36 mins