KudoZ home » Polish to German » Bus/Financial

metoda zdyskontowanych przyszłych strumieni pieniężnych

German translation: Discounted-Cash-Flow-Methode


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:metoda zdyskontowanych przyszłych strumieni pieniężnych
German translation:Discounted-Cash-Flow-Methode
Entered by: Agnieszka Socha

15:16 Jan 16, 2004
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: metoda zdyskontowanych przyszłych strumieni pieniężnych
wycena metodą zdyskontowanych przyszłych strumieni pieniężnych.
 Przyjęta w procesie wyceny zasada ostrożnej wyceny w swej istocie opiera się na przyjęciu najtrudniejszych warunków funkcjonowania przedsięwzięcia, każda zmiana tych warunków skutkować może jedynie zwiększeniu rentowności Przedsięwzięcia i jego zdolności do generowania dochodów.
Agnieszka Socha
Discounted Cash Flow Methode
Explanation:
coœ namiesza³em, wiêc jeszcze raz to samo
bt
Selected response from:

bdasler
Poland
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4diskontierte künftige Cash-flows
Andrzej Lejman
3 +1Discounted Cash Flow Methodebdasler


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Discounted Cash Flow Methode


Explanation:
coœ namiesza³em, wiêc jeszcze raz to samo
bt

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 461
Grading comment
Dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zbigniew Balawender: Tak, tylko że w j. niemieckim pisze się poprawnie: Discounted-Cash-Flow-Methode lub -Verfahren (z ł±cznikami !!!)
6 hrs
  -> pewnie tak, ale spotykałem najrozmaitsze wariacje z łącznikami. pozdr. bt

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diskontierte künftige Cash-flows


Explanation:
Niestety, musi byæ Denglish. Nie spotka³em u¿ycia "Barmittelzuflüsse" w tym kontekœcie.


PDF] Microsoft PowerPoint - fachtagung_2003b
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Schätzung durch zB diskontierte erwartete künftige Cash-flows Qualifizierte Versicherungsverträge ... zB
durch geringere künftige Beitragszahlungen ...
www.iwp.or.at/facharbeit/fachtagung_2003b.pdf

[PDF] anhang zum konzernabschluss
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat
... nur bedingt auf die zu- künftige Geschäftsentwicklung geschlossen ... Management ist
notwendig, um diskontierte zukünftige Cash Flows abschätzen zu ...
www.wu-wien.ac.at/wwwu/institute/indust/Vortraege/ IFXFinanzbericht2001S62_92.pdf

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700