KudoZ home » Polish to German » Business/Commerce (general)

Dofinansowanie projektu

German translation: Bezuschussung des Projekts


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Dofinansowanie projektu
German translation:Bezuschussung des Projekts
Entered by: wieslaw jarmulowicz

14:06 Jul 26, 2005
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Umowa
Polish term or phrase: Dofinansowanie projektu
UMowa o dofinansowanie projektu
wieslaw jarmulowicz
Bezuschussung des Projekts
Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&q=Bezuschussung des Projek...

najbardziej neutralna wersja, moim zdaniem
Selected response from:

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ProjektförderungAga Blazek
4Subventionierung des Projekts
Alina Brockelt
4bezuschussungemagnum
3Bezuschussung des Projekts
Alicja Butkiewicz-Hübscher


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Subventionierung des Projekts


Explanation:
IMHO

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Projektförderung


Explanation:
Förderung eines Projekts

Aga Blazek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Alina Brockelt: Z tego nie wynika, że jest to pomoc finansowa
3 mins
  -> termin moze nie jednoznaczny (np. terminologia EU: dofinansowanie, wsparcie, promocja) ale jak najbardziej uprawniony (patrz np. Förder-/zuschussfähige Kosten )

agree  Danuta Polanska: Fördern - in seiner Entfaltung, bei seinem Vorankommen (finanziell) unterstützen. To Duden, a reszta to doswiadczenie :-)
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bezuschussung des Projekts


Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&q=Bezuschussung des Projek...

najbardziej neutralna wersja, moim zdaniem

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bezuschussung


Explanation:
jestem zdecydowanie za askerem, to naprawde jest najlepsze

emagnum
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4