KudoZ home » Polish to German » Computers: Systems, Networks

siec rozlegla SIMIK-NET

German translation: WAN Simik-Net


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:siec rozlegla SIMIK-NET
German translation:WAN Simik-Net
Entered by: Grażyna Lesińska

13:54 Jun 24, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / Strukturfonds
Polish term or phrase: siec rozlegla SIMIK-NET
SIMIK to System Informatyczny Monitoringu I Kontroli Finansowej Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności
2005-05-04
SIMIK to System Informatyczny Monitoringu I Kontroli Finansowej Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności, którego zadaniem jest wspomaganie procesu absorpcji funduszy UE. SIMIK jest jednym z najbardziej rozbudowanych pod względem funkcjonalnym systemów informatycznych służących do obsługi funduszy unijnych w Europie. Powstanie systemu było jednym z warunków otrzymania wsparcia finansowego z Unii Europejskiej. Na jego potrzeby została zbudowana teleinformatyczna sieć rozległa SIMIK -Net, zapewniająca dostęp do systemu wszystkim instytucjom zaangażowanym w proces wdrażania funduszy unijnych na terenie całego kraju.

prosze o pomoc w sformulowaniu, dziekuje:)
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
WAN
Explanation:
WAN - Wide Area Network
uzywany jest skrót od wyra¿enia angielskiego.
podobnie jak LAN


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-06-24 14:04:45 GMT)
--------------------------------------------------

WAN steht für Wide Area Network und beschreibt ein räumlich großes (Ausdehnung > 50 km) Netz mit vergleichsweise geringer Datenübertragungsrate (vgl. auch LAN, MAN) ( ze s³ownika pojêc komputerowych http://www.tcp-ip-info.de/glossar/glossar_u.htm)
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
Dzieki:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2WANGrażyna Lesińska
3Das elektronische Monitoringsystem SIMIKDanuta Polanska


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
WAN


Explanation:
WAN - Wide Area Network
uzywany jest skrót od wyra¿enia angielskiego.
podobnie jak LAN


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-06-24 14:04:45 GMT)
--------------------------------------------------

WAN steht für Wide Area Network und beschreibt ein räumlich großes (Ausdehnung > 50 km) Netz mit vergleichsweise geringer Datenübertragungsrate (vgl. auch LAN, MAN) ( ze s³ownika pojêc komputerowych http://www.tcp-ip-info.de/glossar/glossar_u.htm)

Grażyna Lesińska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzieki:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
9 mins

agree  Radson: ganc genau :o)
7 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Das elektronische Monitoringsystem SIMIK


Explanation:
Moze tak po prostu :-)
O tym systemie na stronie 55 podanego nizej dokumentu.


    Reference: http://europa.eu.int/comm/enlargement/report_2003/pdf/cmr_pl...
Danuta Polanska
Native speaker of: Native in PolishPolish