KudoZ home » Polish to German » Construction / Civil Engineering

na pełną spoinę

German translation: vollfugig


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:na pełną spoinę
German translation:vollfugig
Entered by: Joanna Łuczka

19:39 Feb 16, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: na pełną spoinę
Murowanie na pełną spoinę.
Joanna Łuczka
Poland
vollfugig
Explanation:
jest deczko trafień na googlu. pozdr.
Selected response from:

bdasler
Poland
Grading comment
Znalazłam to również w międzyczasie. Dzięki, pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vollfugigbdasler
3gemauert mit Vollfuge/mit einer vollen FugeSylwia Lewinska


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gemauert mit Vollfuge/mit einer vollen Fuge


Explanation:
Takie określenie znalazłam , m.in na niemieckojęzycznej stronie pewnego poldkiego przedsiębiorstwa, co wcale nie musi oznaczać, że jest to jedynie słuszne rozwiązanie.

"Fundamentwände aus Betonsteinen, gemauert mit Vollfuge aus Zementmörtel"

Sylwia Lewinska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vollfugig


Explanation:
jest deczko trafień na googlu. pozdr.

bdasler
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
Znalazłam to również w międzyczasie. Dzięki, pozdrawiam