KudoZ home » Polish to German » Construction / Civil Engineering

zieleń izolacyjna

German translation: lebende Zäune


07:45 Apr 9, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Bauwesen
Polish term or phrase: zieleń izolacyjna
chodzi o zieleń jako pas izolacyjny np. przy ulicach o dużym natężeniu ruchu
Vaihingen
German translation:lebende Zäune
Explanation:
propo
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
niestety chodzi o warunki zabudowy i taki termin nie wchodzi w grę, mimo wszystko dziękuję
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Grünstreifen
Jarek Kołodziejczyk
4grűne TrennzoneAgaN
4lebende Zäune
klick
4Trenngrün
Zbigniew Zawada


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Grünstreifen


Explanation:
propo

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: gdzieś zanlazłam Grünschutz jako zieleń ochronna, ale Pana propozycję również wezmę pod uwagę, dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fabio Descalzi: interessante Antwort
6 mins

agree  james18
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lebende Zäune


Explanation:
propo

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
niestety chodzi o warunki zabudowy i taki termin nie wchodzi w grę, mimo wszystko dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Trenngrün


Explanation:
Imho na pewno nie Grünschutz, bo to by była ochrona zieleni. Proponuje poguglac haslo Schutz- und Trenngrün.

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

341 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grűne Trennzone


Explanation:
grűne Trennzone

Example sentence(s):
  • http://www.diessen-gruene.de/inhalt2.html
AgaN
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish