KudoZ home » Polish to German » Economics

nauki o zarządzaniu

German translation: Managementlehre


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:nauki o zarządzaniu
German translation:Managementlehre
Entered by: Tomasz Sieniuć

10:40 Sep 18, 2007
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Polish term or phrase: nauki o zarządzaniu
W treści dyplomu uzyskania stopnia naukowego doktora:
Doktor nauk ekonomicznych
w zakresie nauk o zarządzaniu
Zarządzenie ogólnie przetłumaczyłabym jako Unternehmensführung lub Management ale nauki...?
Na stronach austrackich guglują się "Managementwissenschaften", ale w de pojęcie to nie jest chyby używane
Alina Brockelt
Managementlehre
Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Managementlehre
Selected response from:

Tomasz Sieniuć
Poland
Grading comment
Wszystkim bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Managementlehre
Tomasz Sieniuć
5kierunek studiow: BetriebswirtschaftAnna Miklos-Spasic
4Betriebswirtschaftslehre
Edyta Szczepans


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Managementlehre


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Managementlehre

Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wszystkim bardzo dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skowronek: Podczas studiów spotkałam się raczej krótko z "Management" ale myśle, że analogicznie do Marketinglehre, Managementlehre jest jak najbardziej ok. To "Lehre" warto dodać, skoro chodzi tu o dyplom i tak na nim jest.
25 mins
  -> Dzięki :-)

agree  ANNA BLAZ
1 hr
  -> Dzięki :-)

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kierunek studiow: Betriebswirtschaft


Explanation:
kierunek studiow: Betriebswirtschaft
akademicki tytul: Dipl.Kaufmann
z tyt. dr.: Dip.-Kfm. Dr.
Betriebswirtschaft/Betriebswirtschaftslehre to nazwa kierunku uniwersyteckiego i jest za jednym zamachem odpowiednikiem zarowno polskiej ekonom. jak i polskiego zarzadzania.
Management istnieje tez, jako nowa nazwa starego kierunku.

Anna Miklos-Spasic
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Betriebswirtschaftslehre


Explanation:
tak by to moim zdaniem bylo

Edyta Szczepans
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish