KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

Metodyka WF

German translation: Bewegungserziehung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Metodyka WF
German translation:Bewegungserziehung
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

11:57 Jul 8, 2007
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Metodyka WF
przedmiot z kierunku fizjoterapia

pani mi wyjasnila, ze studenci ucza sie, jak nauczac ruchu, czyli jak nazywac cwiczenia i wykonywane ruchy...

ojej;(
dzieki!a.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Bewegungserziehung
Explanation:
Znalazlam to w Lehrplan Physiotherapie, ale ogolnie mozna tez powiedziec Didaktik lub Methodik des Sports
Selected response from:

Sonja Stankowski
Germany
Grading comment
dziekuje Wam obojgu;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bewegungserziehung
Sonja Stankowski
4Methodik des Sportunterrichts
Jerzy Czopik


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Methodik des Sportunterrichts


Explanation:
Lehrmethodik to typowy przedmiot na studiach tutaj, więc czemu nie pójść najprostszą drogą? Tym bardziej, że już pierwsze trafienia w guglu to ładnie potwierdzają


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bewegungserziehung


Explanation:
Znalazlam to w Lehrplan Physiotherapie, ale ogolnie mozna tez powiedziec Didaktik lub Methodik des Sports

Example sentence(s):
  • http://www.isb.bayern.de/isb/download.asp?DownloadFileID=77cd6b275a362fd6705560834ec6501a
Sonja Stankowski
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 51
Grading comment
dziekuje Wam obojgu;)