KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

Zespol Szkol Samochodowych

German translation: Schulzentrum für KFZ-Technik/Mechanik/Gewerbe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Zespol Szkol Samochodowych
German translation:Schulzentrum für KFZ-Technik/Mechanik/Gewerbe
Entered by: Zbigniew Balawender

19:31 Mar 4, 2004
Polish to German translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: Zespol Szkol Samochodowych
Swiadectwo
VDIV
Franke
Franke
Schulzentrum für KFZ-Technik/Mechanik/Gewerbe
Explanation:
Ja tlumacze ten "zespol szkol" jako Schulzentrum. Termin szeroko rozpowszechniony w Niemczech, a i leksykalnie niezbyt oddalony od zespolu.

HTH
ZB
Selected response from:

Zbigniew Balawender
Grading comment
Vielen Dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Schulkomplex für Kfz-Mechanik
Anna Bittner
4Schulzentrum für KFZ-Technik/Mechanik/GewerbeZbigniew Balawender
4Schulgemeinschaft für Kfz-Gewerbe/des Kfz-GewerbesRadson
2Verband der Schulen für KfZ-Technik
Alina Brockelt


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Verband der Schulen für KfZ-Technik


Explanation:
nielatwe zadanie, bo w Niemczech nie ma odpowiednika
Ale moze cos w tym stylu?

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schulgemeinschaft für Kfz-Gewerbe/des Kfz-Gewerbes


Explanation:
spotkalem sie juz kilkakrotnie z takim tlumaczeniem

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 5

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schulzentrum für KFZ-Technik/Mechanik/Gewerbe


Explanation:
Ja tlumacze ten "zespol szkol" jako Schulzentrum. Termin szeroko rozpowszechniony w Niemczech, a i leksykalnie niezbyt oddalony od zespolu.

HTH
ZB


    Reference: http://www.volkmarsdorf.de/marktplatz/2arbeit.htm
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vielen Dank.

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schulkomplex für Kfz-Mechanik


Explanation:
moja propozycja, sporo googli na Schulkomplex

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43