KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

przyznanie tytułu kwalifikacyjnego

German translation: Verleihung des Qualifizierungstitels


17:36 Jul 3, 2004
Polish to German translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: przyznanie tytułu kwalifikacyjnego
Uchwała XXX w sprawie przyznawania robotnikom tytułów kwalifikacyjnych.
Tradeusz
German translation:Verleihung des Qualifizierungstitels
Explanation:
Jak w nastepnym pytaniu
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Verleihung des Qualifizierungstitels
Jerzy Czopik
2Erteilung eines Fachtitels
Alina Brockelt


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przyznanie tytu³u kwalifikacyjnego
Erteilung eines Fachtitels


Explanation:
Verleihung?

nie brzmi za ciekawie ale nic innego nie przychodzi mi do glowy

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyznanie tytu³u kwalifikacyjnego
Verleihung des Qualifizierungstitels


Explanation:
Jak w nastepnym pytaniu


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 62