KudoZ home » Polish to German » Education / Pedagogy

studia wyższe magisterskie uzupełniające

German translation: Ergänzungstudium mit Magisterabschluss


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:studia wyższe magisterskie uzupe3niaj1ce
German translation:Ergänzungstudium mit Magisterabschluss
Entered by: Agnieszka Debska

13:29 Aug 4, 2004
Polish to German translations [PRO]
Education / Pedagogy
Polish term or phrase: studia wyższe magisterskie uzupełniające
jak ten zlepek przymiotników naljlepiej oddać po niemiecku ?:)
Tradeusz
Ergänzungstudium mit Magisterabschluss
Explanation:
ze strony podanej nizej: Der Magister Juris Internationalis ... ist ein Studiengang an der Universität Gießen, der sowohl grundständig betrieben als auch als Ergänzungstudium absolviert werden kann.... Es schließt mit dem akademischen Grad eines "Magister/ Magistra des Internationalen Rechts" ab.
Selected response from:

Agnieszka Debska
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Ergänzungstudium mit MagisterabschlussAgnieszka Debska
3HauptstudiumHaldir


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
studia wy¿sze magisterskie uzupe³niaj¹ce
Hauptstudium


Explanation:
Propozycja - ew. z dodaniem w nawiasie "(Magisterstudium)". To, o ile wiem mniej wiêcej odpowiednik naszych studiów po licencjacie.

Haldir
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
studia wy¿sze magisterskie uzupe³niaj¹ce
Ergänzungstudium mit Magisterabschluss


Explanation:
ze strony podanej nizej: Der Magister Juris Internationalis ... ist ein Studiengang an der Universität Gießen, der sowohl grundständig betrieben als auch als Ergänzungstudium absolviert werden kann.... Es schließt mit dem akademischen Grad eines "Magister/ Magistra des Internationalen Rechts" ab.


    Reference: http://www.uni-giessen.de/studium/studienangebot/faecher/mji
Agnieszka Debska
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
14 hrs

agree  Anna Bittner
12 days