KudoZ home » Polish to German » Electronics / Elect Eng

wiązka elektryczna z zaciskanymi złączami konektorowymi

German translation: Kabelstrang mit Crimpsteckverbindern


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wiązka elektryczna z zaciskanymi złączami konektorowymi
German translation:Kabelstrang mit Crimpsteckverbindern
Entered by: Grażyna Lesińska

08:45 Feb 16, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Polish term or phrase: wiązka elektryczna z zaciskanymi złączami konektorowymi
jw
Jedna z usług oferowanych przez firmę
Grażyna Lesińska
Poland
Kabelstrang mit Crimpsteckverbindern
Explanation:
Oder Kabelstrang mit Quetsch-Steckverbindern
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Kabelbaum mit CrimpkontaktenJoanna Łuczka
4Kabelstrang mit Crimpsteckverbindern
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kabelstrang mit Crimpsteckverbindern


Explanation:
Oder Kabelstrang mit Quetsch-Steckverbindern


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&rls=GGLJ,GGLJ:2006-31,GGLJ...
    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 56
Grading comment
dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kabelbaum mit Crimpkontakten


Explanation:
Kabelbaum mit Crimpkontakten

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8