KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

obrabiarki sterowane numerycznie

German translation: NC-Werkzeugmaschinen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:obrabiarki sterowane numerycznie
German translation:NC-Werkzeugmaschinen
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:10 Feb 15, 2006
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: obrabiarki sterowane numerycznie
Naszym głównym procesem jest grawitacyjne odlewanie aluminiowych korpusów zacisków hamulcowych oraz mechaniczne obrabianie tych korpusów na obrabiarkach sterowanych numerycznie. Wszystkie te operacje wykonywane są na w pełni zautomatyzowanych centrach obróbczych
kocur
NC-Werkzeugmaschinen
Explanation:
Weitere Fragen zu Vorlesungen und Forschungsgebieten beantwortet Dipl.-Ing. Thomas Köllner. Download zum FT-Labor. Programmierung von NC-Werkzeugmaschinen ...
www.wzl.rwth-aachen.de/de/ 9cf1d330428665aac1256f3100493001.htm -
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dzieki wielkie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2NC-Werkzeugmaschinen
Maciej Andrzejczak
3numerisch gesteuerte verarbeitungsmaschinenRadson


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
numerisch gesteuerte verarbeitungsmaschinen


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=%22numerisch+gesteuert%2...
    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=Verarbeitungsmaschinen&b...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 46

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
NC-Werkzeugmaschinen


Explanation:
Weitere Fragen zu Vorlesungen und Forschungsgebieten beantwortet Dipl.-Ing. Thomas Köllner. Download zum FT-Labor. Programmierung von NC-Werkzeugmaschinen ...
www.wzl.rwth-aachen.de/de/ 9cf1d330428665aac1256f3100493001.htm -

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki wielkie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Das ist das
11 mins
  -> Vielen Dank mein Freund

agree  Andrzej Mierzejewski
43 mins