KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

wyzwolenie

German translation: Auslösen


09:42 Mar 14, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: wyzwolenie
"...wymontowaniu lub unieszkodliwieniu elementów zawierających materiały wybuchowe poprzez ich wyzwolenie w sposób elektryczny lub mechaniczny wewnątrz lub na zewnątrz pojazdu.”.

Kontekst: fragmenty "Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla stacji demontażu oraz sposobu demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji"
Aleksandra Kwasnik
German translation:Auslösen
Explanation:
MSZ
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje za obydwie odpowiedzi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2hier: Auslösung
Crannmer
4 +1Auslösen
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Auslösen


Explanation:
MSZ

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 79
Grading comment
Dziekuje za obydwie odpowiedzi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hier: Auslösung


Explanation:
hier: Auslösung



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 491

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr
  -> thx

agree  klick
23 hrs
  -> thx