KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

wyłącznik nawrotny

German translation: Wendeschalter / Drehrichtungsschalter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wyłącznik nawrotny
German translation:Wendeschalter / Drehrichtungsschalter
Entered by: Grażyna Lesińska

13:41 Feb 2, 2009
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: wyłącznik nawrotny
Brama segmentowa:
Napęd elektryczny z napędem nasadowym: silnik trójfazowy z napięciem roboczym 400 V, napięciem sterowania 230 V, ochroną IP 44, napędem ślimakowym i napędem z wyłącznikiem krańcowym umieszczone są w zamkniętej ze wszystkich stron obudowie, wraz z termoczujnikiem, wyłącznikiem krańcowym dla ograniczenia ruchu otwierania i zamykania, 2-fazowym zabezpieczającym głównym wyłącznikiem krańcowym, wyłącznikiem nawrotnym, jak i wmontowanym łańcuchem do uruchamiania na wypadek braku zasilania.
Grażyna Lesińska
Poland
Wendeschalter / Drehrichtungsschalter
Explanation:
Wendeschalter / Drehrichtungsschalter

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Wendeschalter / Drehrichtungsschalter
Crannmer
4Rückschlagschalter
Lisa Palmes


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rückschlagschalter


Explanation:
Ein Schalter, der nicht auf "eingeschaltet" stehen bleibt, sondern selbst zurückschlägt.


    Reference: http://www.savelsberg-online.de/index.php?option=com_content...
    Reference: http://www.patent-de.com/19940224/DE69002321T2.html
Lisa Palmes
Germany
Native speaker of: German

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Rückschlagschalter ist kein wyłącznik nawrotny/Wendeschalter // Und den Rückschlagschalter gibts auch nicht so wirklich (auch wenn Google insg. 3 (in Worten: drei) Referenzen angibt).
39 mins
  -> Ich habe einen Vorschlag gemacht. Wir wissen alle, dass die Auffindbarkeit in google auch manchmal nichts heißt.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wendeschalter / Drehrichtungsschalter


Explanation:
Wendeschalter / Drehrichtungsschalter



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 491
Grading comment
dziękuję