KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

baterie szczelne, kwasowe

German translation: versiegelte Blei-Akkumulatoren/Bleiakkus


08:37 Feb 19, 2009
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: baterie szczelne, kwasowe
Opis zasilania systemu przeciwpożarowego

Kontekst:

Obliczanie pojemności baterii akumulatorów należy wykonać osobno dla każdej centrali sygnalizacji pożaru. Zaleca się stosowanie baterii szczelnych, kwasowych. [koniec akapitu]
Mariusz Kalata
Poland
German translation:versiegelte Blei-Akkumulatoren/Bleiakkus
Explanation:
versiegelte Blei-Akkumulatoren/Bleiakkus

http://www.google.de/search?hl=de&safe=off&q=versiegelter Bl...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4versiegelte Blei-Akkumulatoren/Bleiakkus
Crannmer
4hermietische SäurebatterienJacek Betleja


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hermietische Säurebatterien


Explanation:
Säurebatterie=Bleiakku

Jacek Betleja
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
versiegelte Blei-Akkumulatoren/Bleiakkus


Explanation:
versiegelte Blei-Akkumulatoren/Bleiakkus

http://www.google.de/search?hl=de&safe=off&q=versiegelter Bl...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 491