KudoZ home » Polish to German » Engineering (general)

bezodkrywkowa renowacja rurociągów

German translation: grabenlose Rohrsanierung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:bezodkrywkowa renowacja rurociągów
German translation:grabenlose Rohrsanierung
Entered by: romsz

18:55 Dec 2, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: bezodkrywkowa renowacja rurociągów
cóż więcej dodać... W tekście nic więcej na ten temat nie ma, chodzi o ogólne sformułowanie
gkosinska
grabenlose Rohrsanierung
Explanation:
Jest wiele metod tzw. bezwykopowej renowacji ruroci¹gów, które z regu³y maj¹ zasadniczo angielskie odpowiedniki.
Jako termin nadrzêdny, wykonawca tej technologii podaje w³aœnie "grabenlose Rohrsanierung".
Odsy³am na stronê www.wavin.de/Technische Infos/Systembeschreibung :))
Selected response from:

romsz
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2grabungsfreie Rohrsanierung
Jerzy Czopik
5grabenlose Rohrsanierung
romsz


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bezodkrywkowa renowacja ruroci±gów
grabungsfreie Rohrsanierung


Explanation:
Siehe Link


    Reference: http://213.21.177.12/rotec/dt/t_ditta.html
Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 323

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: :-)) ja rozumiem!!! Unmoglich! (z umlautem) :-)
57 mins
  -> Dziękuję Koleżance

agree  Anna Bittner
2 days21 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bezodkrywkowa renowacja ruroci¹gów
grabenlose Rohrsanierung


Explanation:
Jest wiele metod tzw. bezwykopowej renowacji ruroci¹gów, które z regu³y maj¹ zasadniczo angielskie odpowiedniki.
Jako termin nadrzêdny, wykonawca tej technologii podaje w³aœnie "grabenlose Rohrsanierung".
Odsy³am na stronê www.wavin.de/Technische Infos/Systembeschreibung :))

romsz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
dzięki!