KudoZ home » Polish to German » Environment & Ecology

poprawnosc srodowiskowa

German translation: Umweltverträglichkeit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:poprawnosc srodowiskowa
German translation:Umweltverträglichkeit
Entered by: Aleksandra Kwasnik

10:00 May 22, 2005
Polish to German translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
Polish term or phrase: poprawnosc srodowiskowa
W zdaniu: "Ponadto wymuszony regulacją sposób postępowania z odpadami zbliży standardy funkcjonujących przedsiębiorstw pod względem poprawności środowiskowych do standardów europejskich." (chodzi o zmiejszenie ilosci odpadów)

Chyba chodzi o Umweltverträglichkeit?
Aleksandra Kwasnik
Umweltverträglichkeit
Explanation:
to jakieœ nowum dla mnie - ale proponowane przez Ciebie t³umaczenie jest IMO trafne
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Umweltverträglichkeit
SATRO
4Umweltverträglichkeit
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Umweltverträglichkeit


Explanation:
to jakieœ nowum dla mnie - ale proponowane przez Ciebie t³umaczenie jest IMO trafne

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziekuje!

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Umweltverträglichkeit


Explanation:
te¿ jestem tego zdania :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8