KudoZ home » Polish to German » Environment & Ecology

doczyszczanie

German translation: Nachreinigung


13:21 Jun 24, 2005
Polish to German translations [PRO]
Science - Environment & Ecology / Odpady
Polish term or phrase: doczyszczanie
"W Polsce funkcjonują obecnie 44 sortownie odpadów, w których w zdecydowanej większości przypadków prowadzony jest proces doczyszczania odpadów w sposób ręczny bądź ręczno-mechaniczny. "

Znalazlam "Nachreinigung" - ?
Aleksandra Kwasnik
German translation:Nachreinigung
Explanation:
nie widzê przeciwwskazañ
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje za obydwie odpowiedzi! Chodzi jednak o to, bo pózniej w konteksie wystepuje doczyszczanie obok sortowania.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Nachsortierenrjz
3Nachreinigung
Jerzy Czopik


Discussion entries: 5





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Nachreinigung


Explanation:
nie widzê przeciwwskazañ

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziekuje za obydwie odpowiedzi! Chodzi jednak o to, bo pózniej w konteksie wystepuje doczyszczanie obok sortowania.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Nachsortieren


Explanation:
Wenn nach einer Mülltrennungsanlage

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 44