KudoZ home » Polish to German » Environment & Ecology

Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk

German translation: FFH-Gebiet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk
German translation:FFH-Gebiet
Entered by: xxxBasia Witek

20:38 Oct 26, 2007
Polish to German translations [PRO]
Environment & Ecology
Polish term or phrase: Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk
Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk – Lasy Suchedniowskie,
lub Specjalny Obszar Ochrony Siedlisk – Ostoja Sieradowicka
Jedynie tylko takie informacje są w tekscie, ktory jest lista roznych parkow krajobrazowych.
xxxBasia Witek
FFH-Gebiet
Explanation:
obszary wyznaczane w ramach programu Natura 2000 to obszary specjalnej ochrony ptaków (besonderes Schutzgebiet) lub specjalne obszary ochrony siedlisk (FFH-Gebiet).


--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-10-26 23:19:55 GMT)
--------------------------------------------------

Niemiecka nazwa dyrektywy: Fauna-Flora-Habitat-Richtlinie (FFH-Richtlinie) 92/43/EWG
I trochę o całym programie (w tym o dyrektywie) po polsku: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/srodowisko/natura
Selected response from:

Dariusz Prasalski
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1FFH-GebietDariusz Prasalski
3besondere Schutzgebiete von Lebensstätten
Jarek Kołodziejczyk


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
besondere Schutzgebiete von Lebensstätten


Explanation:
Jest na to dyrektywa WE. Po niemiecku chyba Lebensstätteschutzrichtlinie

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
FFH-Gebiet


Explanation:
obszary wyznaczane w ramach programu Natura 2000 to obszary specjalnej ochrony ptaków (besonderes Schutzgebiet) lub specjalne obszary ochrony siedlisk (FFH-Gebiet).


--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-10-26 23:19:55 GMT)
--------------------------------------------------

Niemiecka nazwa dyrektywy: Fauna-Flora-Habitat-Richtlinie (FFH-Richtlinie) 92/43/EWG
I trochę o całym programie (w tym o dyrektywie) po polsku: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/srodowisko/natura


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Natura_2000
Dariusz Prasalski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Waldek Fortuna
2 days10 hrs