KudoZ home » Polish to German » Finance (general)

transakcje depozytowe bez pokwitowania

German translation: Depottransaktionen ohne Beleg


14:08 May 15, 2005
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: transakcje depozytowe bez pokwitowania
?
Agnieszka
German translation:Depottransaktionen ohne Beleg
Explanation:
Jezeli chodzi o forme oszczedzania, to moze bedzie pomocny ponizszy link. Jezeli chodzi o akcje - Depotgeschäft ohne Beleg
Selected response from:

iceblue
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Depottransaktionen ohne Belegiceblue
3beleglose DepotgeschäfteRadson


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beleglose Depotgeschäfte


Explanation:
propozycja

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

2 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Depottransaktionen ohne Beleg


Explanation:
Jezeli chodzi o forme oszczedzania, to moze bedzie pomocny ponizszy link. Jezeli chodzi o akcje - Depotgeschäft ohne Beleg


    Reference: http://www.mk-ag.de/pdf/erlaeuterung_jahresdepotauszug.pdf
iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Aleksandra Kwasnik, Radson