KudoZ home » Polish to German » Finance (general)

warunki uruchomienia kredytu

German translation: Bedingungen für die Kreditauszahlung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:warunki uruchomienia kredytu
German translation:Bedingungen für die Kreditauszahlung
Entered by: iwona zzz

08:23 Sep 6, 2006
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Kredit
Polish term or phrase: warunki uruchomienia kredytu
Warunki wstępne uruchomienia kredytu:
Przedstawienie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę;
Przedstawienie podpisanych umów wstępnych na 40% mieszkań wraz z wpłaconą 10% bezzwrotną zaliczką;
Przedstawienie wypisu z ksiąg wieczystych potwierdzającego brak obciążeń w dziale ‘hipoteki’;
Złożenie prawidłowo opłaconego wniosku o ustanowienie pierwszej hipoteki na rzecz ING Banku Śląskiego S.A.;
Każde ciągnienie Kredytu będzie możliwe po przedstawieniu odpowiednich faktur potwierdzonych/ podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji (z potwierdzeniem reprezentacji Kredytobiorcy), dotyczących realizacji Projektu (obejmujących koszty VAT),tj. budowy budynków, infrastruktury, zagospodarowania działki, inne opłaty (projekt, architekt, inżynier, konsultanci, zarządzanie projektem, sprzedaż, marketing, usługi prawne i Prowizja aranżacyjna) oraz inne koszty związane z realizacją Projektu; Ciągnienia są uwarunkowane liczbą podpisanych umów wstępnych (z bezzwrotną zaliczką 10%) i będą następować zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Kredytobiorcę.
Oświadczenia i zapewnienia Kredytobiorcy zawarte w Umowie Kredytowej będą zgodne z prawdą;
Otrzymanie przez Bank wyciągu z rejestru Kredytobiorcy i pełnomocnictwa, jeżeli osoba upoważniona do podpisania Umowy nie figuruje w rejestrze;
Złożenie przez Kredytobiorcę pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji;
Nie występuje żaden z warunków Naruszenia Umowy;
iwona zzz
Bedingungen für die Kreditauszahlung
Explanation:
uruchomienie kredytu to właśnie Kreditauszahlung
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję! Uruchomienie kredytu to jednak bardziej jego wypłata niż przyznanie (sama jestem kredytobiorcą i niestety między jednym a drugim upływa trochę czasu).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bedingungen für die KreditauszahlungJoanna Łuczka
4Kreditbewilligungsbedingungen
aerduch


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kreditbewilligungsbedingungen


Explanation:
to oczywiście "przyznanie kredytu" ale może oznaczać też jego uruchomienie
możliwe też: Kreditbedingungen jako warunki kredytowe, ale to ogólniej
http://info.bcvs.ch/prives/index.cfm?Page=BuildPageMainInter...

aerduch
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bedingungen für die Kreditauszahlung


Explanation:
uruchomienie kredytu to właśnie Kreditauszahlung

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Dziękuję! Uruchomienie kredytu to jednak bardziej jego wypłata niż przyznanie (sama jestem kredytobiorcą i niestety między jednym a drugim upływa trochę czasu).